دنیا از تاكتیك به كار گرفته در عملیات نیروی دریایی ارتش متحیر است
نوشته شده توسط : sasurse

دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی در مراسم استقبال از ناوگروه نوزدهم نیروی دریایی ارتش، با بیان اینكه ما برای برقراری امنیت منطقه، نیازی به حضور نیروهای بیگانه و فرا منطقه ای نداریم، خاطر نشان كرد: نیروی دریایی ارتش بارها به استكبار جهانی ثابت كرده است كه با همكاری كشورهای منطقه توانمندی ایجاد امنیت و آرامش در منطقه را دارد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ، وی افزود: اخیرا شاهد دفاع جانانه دریادلان این نیرو از كشتی های نفتكش و تجاری در فاصله سه هزار كیلومتری سواحل داخلی بودیم.

سیاری تصریح كرد: اگر لازم باشد برای دفاع وحفظ منافع و منابع میهن عزیزمان و حمایت از عزت و شرف نظام مقدس جمهوری اسلامی، سی هزار كیلومتر آن طرف تر هم وارد عمل می شویم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینكه ولایتمداری شما دریادلان باعث شده است ماموریت های بدین بزرگی را در دریاهای متلاطم به نحو احسن انجام دهید، افزود : امروز نیروی دریایی ارتش تدابیر ارزنده رهبر معظم انقلاب را با جان و دل اجرا می كند و چه چیزی ارزشمندتر از به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران در آبهای دور است.

سیاری با تاكید بر اینكه امروز شعار راه ما، راه حسین (ع) بوده كه پشتوانه و هدف تك تك دریادلان و سرلوحه تمام كارهای ما در نیروی دریایی است تصریح كرد : به سبب همت، غیرت، دانش، مهارت، تلاش، ایمان، بصیرت و بویژه ولایتمداری شما كاركنان نیروی دریایی راهبردی است كه امروز این نیرو با افتخار و اقتدار در دنیا می درخشد.

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش تنها یك نیروی نظامی نیست بلكه چرخه اقتصاد كشور امروز بوسیله این نیروی راهبردی تأمین می شود كه به واسطه حضور مقتدرانه خود در آبهای آزاد و بین المللی، امنیت خطوط مواصلاتی و كشتیرانی را برقرار می كند.

ناوگروه نوزدهم نیروی دریایی ارتش متشكل از ناوشكن جمهوری اسلامی ایران البرز و ناو لجستیكی جمهوری اسلامی ایران بوشهر، پس از 86 روز دریانوردی در دریاهای متلاطم با افتخار به كشور بازگشت.

سیام**2022** 1418





:: برچسب‌ها: پاییز , خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: